Успіх у навчанні – це єдине джерело внутрішніх сил учня, що народжує енергію для подолання труднощів і бажання вчитися.
Можна виділити чотири фактори, які визначають рівень мотивації досягнення успіху ?
• прагнення успіху;
• надія на успіх;
• суб'єктивно оцінена ймовірність досягнення успіху;
• суб'єктивні еталони оцінки досягнень.
Формування впевненості в успіх в кожного ще до початку виконання навчальної процедури мають стати одним із найважливіших педагогічних завдань.
Уявлення про свої високі здібності – ось те, що забезпечує мотивацію навчання набагато більше, ніж істинний рівень цих здібностей.
Тому треба цілеспрямовано підвищувати мотивацію учнів на успіх у навчанні за допомогою педагогічних стратегій, спрямованих на формування впевненості у своїх можливостях ?
Немає коментарів:
Дописати коментар